mandag den 8. marts 2010

Hej

og tak fordi du kikkede forbi.

Detsværre er der ingen hjemme her. Dette er bare en henvisningsblog som jeg er nød til at have fordi mange blogspot blogs ikke tillader kommentarer fra andre end blogspots brugere. Hvis du vil besøge mig kan du klikke på linket nedenfor:

Badut.

Her skriver jeg året rundt om alle de små lykkelige lysglimt fra hverdagslivet. Her er masser af ideer til alle årets fester, ideer til børnefødselsdage, til hjemmelavet legetøj og til mange andre ting som man kan hygge sig med at lave. Her er ord og billeder fra årets gang i naturen og lidt om det vildnis jeg kalder min have. Af og til er der opskrifter jeg selv har udviklet og hist og pist en lille smule om mit familieliv i Holstebro hvor jeg bor med mand og tre børn.






P.s.: Blogger er ikke ret venlig over for os der er kunder andre steder. Det ser f.eks. umiddelbart ud som om jeg med mine typepad blogs burde kunne kommenter, men i praksis virker det ikke og jeg ved andre også har problemer. Det er ikke alle der orker at lave en henvisningsblog og derfor vil jeg anbefale at du tillader alle at kommenterer på din blog sådan at du ikke går glip af venlige hilsner.

Du gør sådan her: Gå ind i "indstillinger" vælg "kommentarer" find punktet "hvem må kommenterer?" vælg "alle typer, herunder anonyme brugere".

9 kommentarer:

ThinkingSpace sagde ...

Det kan jeg kun tilslutte mig. Det er så ærgerligt ikke at kunne kommentere eller sende en hilsen, når man kigger forbi.

Marina sagde ...

Hej Thinking Space. NEMLIG. Jeg fatter simpelthen ikke at blogspot har valgt den indstilling som standart og den uvenlighed blogspot i almindelighed udviser mod os der er kunder andre steder er en af flere grunde til at jeg ikke vil have en blogspot blog, selvom der ellers også er meget godt at sige om blogger.

Rikke sagde ...

Hej og tak for din kommentar. Kan du hjælpe mig,som du skriver, for jeg ved ikke hvordan man gør det.
Knus Rikke
Honning og Flora
PS din blog ser skøn ud, kigger ind en dag jeg har mere tid.

Marina sagde ...

Kære Rikke. Følg trinene som beskrevet nederst her på siden så får du det let til at virke.

TankeTallerken sagde ...

Tusinde tak for hjælpen.. jeg er ret ny i blog - universet så jeg vil finde et alternativ når jeg får lidt mere viden og overblik :)

Kreativista i Boligrum sagde ...

Hvor er du sød :-)

TUSIND tak for fiffet omkring blogspots opbygning.

Jeg redigeret med det samme - så nu er ALLE velkomne. Jeg kendte slet ikke til problemet, så er EVIG taknemmelig over at du har hjulpet mig :-)

Staudefeen sagde ...

Hmmm... er det ikke, fordi blogbrugerne ikke sætter op til, at både Anonym og Navn med hjemmeside kan skrive på bloggen??? Det er nemt at ændre, for det er nemlig ikke sat op til denne funktion automatisk.

God weekend :-)

Kh. Marlene

Frøken Frida sagde ...

Go'aften Marina !
Her får du en udfordring fra mig:
Vis din bedste og sødeste Påskepynt
I denne uge kan du sætte din Påskepynt frem til display
Vær med - og send dit indlæg senest Langfredag den 6. april

knus fra Frøken-frida

elhadadepapel.com sagde ...

Beautiful collection of pictures!

Om mig

Mit billede
Blogger vil ikke kendes ved min typepad blog Badut, men hvis du klikker dig ind om min henvisningsblog og derfra hopper videre til mit lille havehus giver jeg et virtuelt blogknus.